Nieuwe uitstraling Royal Smilde bedrijven toont synergie en eenheid › Royal Smilde

Nieuwe uitstraling Royal Smilde bedrijven toont synergie en eenheid

06-02-2018

Royal Smilde groeit, de producten van de Royal Smilde bedrijven vinden hun weg naar steeds meer afnemers via bestaande en nieuwe kanalen en nog meer landen over de hele wereld. Met de continue aandacht voor innovatie, groei en verbetering groeit ook de behoefte om Royal Smilde duidelijker en krachtiger als merk neer te zetten naar nationale en internationale afnemers, ketenpartners maar bijvoorbeeld ook naar de arbeidsmarkt.

Smilde Foods, Smilde Bakery en Smilde Natura

De bedrijven van Koninklijke Smilde, Smilde Foods, Smilde Bakery en Smilde Natura, werken op vele fronten samen. Duurzame inzetbaarheid, IT projecten en de eigen cao zijn daar voorbeelden van. Die samenwerking is verder geïntensiveerd en gestructureerd met de ontwikkeling van een integraal strategisch plan. Een coproductie van alle Smilde bedrijven. Het plan geeft een invulling aan de continuïteitsdoelstelling van Royal Smilde en is sterk gericht op groei. Royal Smilde is de merknaam waaronder aan deze ambities vorm en inhoud wordt gegeven.

Ronald Prince: “Eén centrale merknaam geeft uiting aan ambities voor de toekomst.”

Ronald Prince, directievoorzitter van Royal Smilde legt uit: ‘Een aantal jaren geleden is reeds gekozen voor het toevoegen van de familienaam Smilde aan de bedrijfsnamen en is er een eerste stap gezet naar meer uniformiteit in de uitstraling van de bedrijven. Nu zijn we toe aan een uitstraling voor Royal Smilde die krachtiger is en beter aansluit bij onze plannen voor gezamenlijke groei, innovatie en verdere internationalisatie. Door alle bedrijfsonderdelen duidelijker onder één centrale merknaam Royal Smilde te presenteren geven we uiting aan onze ambities voor de toekomst’.

Meer nieuws